1 / 16
Aspecte importante
Km
268 000 km
Combustibil
Benzina
Cutie de viteze
Manuala
Tip Caroserie
Sedan
Capacitate cilindrica
1 984 cm3
Putere
200 CP
Descriere
A4 B7 berlina, 2006, 2.0TFSI (BGB) Quattro, manual 6+1, 268000km (motor 200.000km).
~260 cai, soft DOP Motorsport curat, fara pops, bangs, crackles, fara antilag, no lift shift, etc.
S-line exterior, grila fata S4 cu rama neagra.
Bixenon adaptiv (lupele urmaresc miscarea volanului), spalatoare faruri
Senzori parcare fata-spate OEM
S-line interior, scaune piele bicolor, incalzite fata, reglaje manuale, lombar electric, bancheta rabatabila.
Trapa, plafon negru alcantara
Volan S3 piele, logo S-Line, comenzi, computer bord color
Navigatie RNS-E GEN2, LED (Seat Exeo), complet functionala, dvd navigatie Romania.
Carkit handsfree bluetooth OEM
Audi Music Interface (AMI) + Tune2Air (bluetooth audio)
Pilot automat, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, etc etc...
Audio:
Amplificator Alpine PDX-5, 5 canale, 4x75w + 1x300w
Difuzoare portiere Helix Esprit E62.c
Subwoofer in incinta inchisa custom, 10 inch, JL Audio 10W0v3-4
Portiere insonorizate STP Gold
Jante vara 19" (A5 B8), 8.5j, ET32, anvelope 235/35/19
Jante iarna 18", anvelope 225/45/18
Suspensie arcuri H&R, amortizoare Bilstein B4 Sport.
Caseta directie cu servotronic.
Bara stabilizatoare spate RS4 B7, 24mm diametru (fata de 18mm cea de S-Line)
Pompa ulei 1.8T, antival in baie, retrofit suport filtru ulei 2.0 ALT, termoflot nou.
Evacuare custom refacuta integral, high flow cat 200 celule, teava inox 70, split in 2x60 si finale Magnaflow 14829.
HPFP Vis, supapa retur RS4.
Turbo stock, K03S, GFB DV+, heat shield pe turbina, admisie stock.
Istoric:
Fabricat in iunie 2005, inmatriculat in 2006. Masina destinata pietei Europene, a circulat in Germania pana in 2017.
In 2015 au fost schimbate motor, ambreiaj, turbo. Factura de ~6500 euro. Masina avea 150.000km, iar motorul montat 80.000km. Retrofit partial pompa ulei 1.8T.
Achizitonat de mine in 2017, la 189.000. Cumparata personal de la proprietar, din apropierea Munchen.
In 2017 am fost lovit in parcare de un individ care dadea cu spatele. Au fost schimbate un far si apria stanga, diverse alte accesorii. Asta a fost si singura dauna.
In 2018 s-a finalizat retrofitul la pompa de ulei de 1.8T, s-a montat pompa noua, antival, si suportul de filtru de ALT.
In 2019, la 212.000 s-au schimbat ax came admisie, toti tachetii, HPFP (VIS), LPFP (VDO noua), variator nou OEM, distributie si accesorii, inclusiv lant + intinzator.
In 2021, la ~230.000 km s-a reconditionat puntea spate - bucse, articulatii, etc. Puntea data jos complet, grunduit, vopsit.
In 2021, s-a reconditionat caseta de directie.
In 2022, la ~240.000 km s-a montat alt kit de brate si articulatii fata, TRW.
In 2022 a fost revopsita integral. Schimbate portiera soferului si aripa stanga fata din cauza ruginii.
In 2023 s-a refacut integral esapamentul.
In 2023, la 248.000 km s-au curatat admisia si supapele si s-a facut soft la DOP Motorsport pe baza hardware-ului. Setarea a fost de 1.2bar si 260 de cai estimati.
In 2024 au fost schimbate amortizoarele - Bilstein B4 Sport (au ~2000km), PCV OEM, N205 Pierburg.
Bujii NGK BKR7EIX si tachet pompa schimbate la fiecare ~15.000km.
Masina merge foarte bine si arata foarte bine. Mici imperfectiune estetice (pietricele), uzura normala. Fara zgarieturi, fara infundaturi.
Interiorul arata foarte bine, fara crapaturi, rupturi, etc.
Fara probleme de pornire, fara batai sau zgomote anormale. Motorul trage excelent - conform asteptarilor, cuplu specific K03.
Quattro si cutie perfect functionale. Fara batai, fara vibratii.
Ingrijita cu cele mai bune piese, intretinuta preventiv constant.
Schimburi de ulei la aprox 7000km. Folosit Mobil 0w40. Consum de ulei max 100ml/1000km.
Consum carburant min 13 in oras, min 8 in afara. In principiu, rezervorul de 65 litri e suficient pentru 450-500km in oras si 600-800 in exterior.
Absolut toate dotarile sunt functionale, fiecare buton merge. Niciun bec aprins, nicio eroare in bord. AC functional, incalzire in scaune functionale, etc.
Fara scurgeri de lichide de niciun fel. Masina nu scoate niciun fel de fum, in nicio situatie. Merge mereu in 4 cilindri, nu se incalzeste absolut deloc.
Se ofera, in plus, si catalizatorul original, 3 senzori parcare vopsiti la culoarea masinii, un geam sofer.
Dupa 7 ani cunosc istoria fiecarui surub, din bara in bara.
Nu schimb, am deja alta masina. Pret negociabil.
20 noiembrie 2024 la 17:11
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2006
Model
A4
Versiune
2.0 TFSI Quattro
Generatie
B7 [2004 - 2008]
Numar de portiere
4
Numar locuri
5
Culoare
Gri
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Bluetooth
Radio
Sistem hands-free
Sistem navigatie
Sistem audio
Control vocal
Informații despre vânzător
Adrian
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2015
Contact
Caută pe hartă