1 / 16
28 iunie 2024 la 23:12
ID: 7053923206
Detalii
Oferit de
Privat
Are VIN (Serie sasiu)
Da
Marca
BMWModel
M4Versiune
Cabrio DKGGeneratie
F82/F83 [2014 - 2020]Anul producției
2016
Km
56 000 km
Combustibil
BenzinaPutere
431 CP
Capacitate cilindrica
2 979 cm3
Transmisie
SpateConsum Extraurban
8 l/100km
Cutie de viteze
AutomataConsum Urban
11,90 l/100km
Tip Caroserie
CabrioEmisii CO2
215 g/km
Numar de portiere
2
Culoare
AlbastruNumar locuri
4
Tara de origine
GermaniaData primei inmatriculari
Inmatriculat
Da
Carte de service
DaStare
Second handVIN (serie sasiu)
Vezi VIN-ul (seria de sasiu)
Dotări
Bluetooth
Radio
Sistem hands-free
Port USB
Wireless charging
Sistem navigatie
Monitor cu touch screen
Conexiune Internet
Descriere
Gata, m-am decis, o vand.
Sa o plimbe si altul ca eu m-am saturat sa bag toti banii in benzina de 99 si in ulei M Performance, cum ne-au recomandat inginerii din Dingolfing.
Nu mai zic de setul de anvelopele de vara Michelin Pilot Sport 4S cu DOT 2024 si anvelope de iarna cu DOT 2023, este incredibil, s-au dus toate economiile de propietar BMW. Am uitat de impozitul de 2550 de lei, pentru ca sunt atent, il platesc pana la sfarsitul lunii Martie, mai economisesc 150-200 de lei.
Partea cea mai neplacuta este ca te plimbi cabrio, cu ochelari, te vede lumea, te expui tuturor, auzi evacuarea mai bine… Greu sa fii (mare atentie ca sunt propietar de Bmw dar stiu care e treaba cu ii) propietar de M4, fara bani de la parinti si fara datorii. Nu cred ca v-ati plimbat cabrio cu 431 de cp (cand a iesit din fabrica, intre timp de la gropi, au mai cazut pe strada), e putin mai bine ca si cand alergi sau mergi pe strada, doar un pic.
Am stat mult prin vacante in cei doi ani de cand am cumparat-o, de aceea si 20.000 de mii km parcursi in aceasta perioada. Drumurile lungi in afara tarii le facem cu masina sotiei, ca in asta doar datoriile si problemele intra in portbagaj. Asta cand e cabrio, ca in rest intra mai mult de un bax de apa plata si un sac de proteina. Probabil ati prins gluma, FIT la numar, zic si eu.
Reviziile… Mai are rost? Stati sa va zic de o “constatare” care s-a lasat cu o factura de 3.000 de euro. Hai ca valvtronic, hai ca intercooler, hai ca bobine, hai ca bujii, hai ca injectoare si HOP 16.000 de lei. Plata la ridicarea masinii, factura, tot. Daca sunteti prin Constanta am sa va dau o recomandare buna, perfect a decurs totul la service-ul autorizat BMW. Mai putin discutia cu sotia, dar asta nu o stie nimeni. Stefan, iti raman dator, totul a decurs cum ai spus. Dar si eu ti-am platit instant. Apropo la Bavaria voiau sa schimbe motorul, iar deranjul era 14.000 de euro fara tva si masina inchiriata pe 2 luni. Cat sa-si atinga targetul din service pe aroganta si neatentia mea.
Acum reviziile, sunt foarte ieftine, mai ales daca nu circuli cu masina, asta va garantez 100% (am luat-o de pe TIK TOK de la baietii care fac live-uri si primesc trandafiri, iar dupa isi cumpara IQOS si se penseaza). Placute schimbate, filtru schimbat, revizii intre 5.000 si 10.000 de kilometri, in functie de alocatia fetei. Are Casco, asigurarea obligatorie cea mai ieftina, este inmatriculata pe persoana juridica, leasing. Va dati seama? Am folosit-o in interes de serviciu. Cat de prost?
Cum am facut, cum nu am facut, uita-ma aici, doi ani mai tarziu, putin mai fericit, cu parul mai mult alb, dar bucuros ca am poze sa ma laud la nepoti.
Acum 2 ani am vandut alt BMW, un m235i cu stage 2, la primul telefon dat. Daca am norocul asta si cu masina asta, promit ca imi iau alt BMW, tot M, mai mare ca suntem o familie. Asa i-am zis sotiei, a mers, altfel cum noi barbatii avem ultimul cuvant in fata lor… “Da, mama!”, sigur ajunge sa-mi placa mersul mai mult ca proteina.
Pretul este cu TVA. Se poate cesiona contractul sau se poate cumpara fara leasing. Fara mesaje, ca nu fac chat ca pe Hi5, fara wapp cu “Ultimul pret?” si dupa ce nu-i raspunzi iti baga un ”?”, iar la sfarsit o da cu mortii. Mai merge si aia cu “Acum iti dau 30.000 euro. Vrei?”. Am vazut 30.000 euro, nu fac Only, nu fac pariuri, munca in sala. Da, da, te-ai prins? Sunt instructor si propietar de sala.
Nu pleaca de la mine la soferi sub 23 de ani si la negustori de OLX si Autovit. Daca nu se da, pun husa pe ea intr-o parcare fara plata dintr-un Mall si ma dau pasionat si colectionar.
Hai ca ati pierdut 2 minute sa cititi textul meu. Daca ati pierdut mai mult de 2 minute, imi pare rau, cautati ceva diesel cu Euro 3, ceva peste 269.000 de km, poate si dati inapoi cu maimuta.
Macar daca nu vand masina, poate ma contactati sa va fac descrierea la masini. Nu garantez ca le vindeti, dar cel putin utilizatorii cred ca sunteti cu IQ-ul peste medie. Eu in schimb, cu banii vostri imi platesc rata lunara la masina.
Acest text este un pamflet, dar eu sunt ambitios si cred ca voi vinde masina.
Hai, Romania!
Informații despre vânzător
Dani
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2020
Contact
Caută pe hartă