1 / 24
Aspecte importante
Km
84 000 km
Combustibil
Benzina
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
Coupe
Capacitate cilindrica
1 998 cm3
Putere
275 CP
Descriere
Masina achizitionata pe societate , cu TVA.ul deductibil . 29950 + TVA Negociabil Deci se poate cumpara convenabil si prin leasing sau finantare .. Serie sasiu : 1G1F91RX6J0132115
- 2 chei
- buton de pornire pe cheie din afara masinii
- Jante 20 x 2 seturi : vara ( 2 latimi ) + iarna
- Cutie automata 8 + 1
- Full led
- Trapa panoramica
- Interior piele perforata
- Scaune cu memorie full electrice
- Incalzire in scaune
- Ventilatie in scaune
- Volan incalzit / padele / pilot automat / comenzi
- Bord digital
- Head up display ( HUD )
- Blind spot in oglinzi
- Dublu climatronic
- Camera marsarier
- 3 moduri de condus : Tour / Sport / Snow & Ice
- Pedalier sport inox
- Sistem audio Bose
- Carplay / Android auto
- Navigatia premium cu touch
-Lumini ambientale / se schimba in functie de modurile de condus ( albastru , rosu , alb )
( optional se pot selecta si alte culori )
- Senzori parcare / lumini / ploaie
- Keyless Go / Keyless Entry
- 2 x USB si 1 AUX / Wifi / GPS
- Comenzi vocale
- Iesire din masina " Easy exit "
- " Mirror down " asistenta la parcare
- avertizare obiect in miscare pe camera in marsarier
- Scrisul CAMARO de pe praguri este retroiluminat ( noaptea se vede criminal )
- Presuri mocheta + presuri cauciuc branduite facute pe comanda
- folii termice Llumar , inclusiv pe trapa ( resping caldura )
- admisie sport K&N
- bara rigidizare fata
- oil catch can tank
- downpipe ( ofer si catalizatorul )
- valva vacuum pe evacuare (cu telecomanda)
- final evacuare carbon 2 x 140 mm
- distantiere (toate 4 rotiile sunt aduse la fata cu caroseria )
- echipare frane din fabrica Camaro Brembo
- suspensie sport
- camera bord hd cu 3 lentile ( una orientata catre inainte si doua inspre lateralele masinii )
Autovehicul impecabil , achizitionat prin Porsche Leasing din reprezentanta din Suedia , tinut in parcarea subterana a imobilului in care locuiesc si folosit ca o a doua masina , mai mult pentru weekend .
Masina produsa pt Europa , inmatriculata in 2019 in Suedia la 0 km , deci printre putinele americane ajunse la noi fara dauna din SUA . Eu am tinut f mult la asta .. si anume sa nu cumpar o masina cu dauna , refacuta si revanduta apoi prin Europa .
Anul fabricatiei este 2017 , prima inmatriculare fiind efectuata in 2019 .
Masina este printre cele mai optionate in interior la acest model .. si chiar am cautat prin destul de multe la momentul achizitiei ca sa stiu ce afirm .
La drum , la un mers regulamentar , consuma surprinzator 8 % . La alergat , consumul se schimba in functie de talpa fiecaruia .
Pozitia de mers este de supercar , cine nu s-a urcat niciodata in acest model , o sa aiba o mare surpriza din acest punct de vedere cand o va face .
In acest moment masina are facut Stage 2 315 cp / 475 Nm si scoate 0 - 100 kmh in 5 sec . Daca comparati timpii masinilor noi cu motoare de 3.0 l , va puteti face o idee unde se situeaza acest motor de 2.0 l acum . Stiu ca 315 cp nu par exagerati de multi pe hartie , insa in realitate masina se misca ca si cum ar avea cu aproximativ 100 cp mai mult . In trecut am avut mai multe modele cu motorizare de 2.0 l de la BMW sau Audi , insa pe niciunul nu l-as fi putut compara cu acest Camaro . Potentialul de a ridica puterea din soft este mai mare , insa pt siguranta motorului am ales sa raman la acesti 315 cp , masina ruland fara nici cea mai mica eroare . Toate modificarile de soft au fost facute la Daily Driven cu factura si garantie .
Sunetul este criminal si poate fi diminuat cu inchiderea valvei de vacuum din telecomanda ( 2 bucati ) . Am ales varianta asta pt a putea trece linistit pe langa orice filtru noaptea sau oricand .
Masina este impecabila din toate punctele de vedere , servisata la zi ( maxim 5000 km ) , cu multiple imbunatatiri . In afara timpului meu , ca si bani , in aceasta masina am investit ( bani pusi pe hartie ) suma de 7000 € in diverse :
- elemente de interior metal si carbon hidrotransfer , discuri si placute Brembo si Wagner / fata si spate , admisie sport K&N , bujii iridium , oil catch can tank , bara rigidizare fata , downpipe , valva vacuum la evacuare , lumini full led + led DRL fata ( nemontat ) , eleron WickerBill by Drake , lip bara fata dedicat , praguri laterale dedicate , final evacuare carbon , jante / anvelope , resoftari , foliile termice ..
Rotile de vara sunt in doua latimi : spate 275/35/20 si fata 245/40/20 anvelope Continental .
Cele de iarna sunt toate patru 245/40/20 anvelope Michelin Pilot Alpin 5 .
In anunt sunt expuse poze recente , precum si poze de cand am achizitionat masina , mai cheala si cu jantele originale pe care le-am pastrat de iarna , la fel si poze din parcarea subterana a imobilului .
Va spun sincer ca este o masina pe care cine o va lua , se va bucura de ea fara nici cea mai mica investitie .
Pretul este usor negociabil . Nu sunt interesat de schimburi de niciun fel .
4 noiembrie 2024 la 18:01
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2017
Model
Camaro
Generatie
VI [2016 - Prezent]
Numar de portiere
2
Culoare
Albastru
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Informații despre vânzător
Popescu Valentin
Persoana fizica
Răspunde rapid la mesaje
Vânzător pe Autovit.ro din 2019
Contact
Caută pe hartă