1 / 40
Aspecte importante
Km
260 000 km
Combustibil
Benzina
Cutie de viteze
Manuala
Tip Caroserie
Compacta
Capacitate cilindrica
2 261 cm3
Putere
260 CP
Descriere
Mazda 3 MPS 2007 model BK, modificat si restaurat extins.
PDF detaliat:
https://drive.google.com/file/d/1o5NHLprutkXXcMcxQ8xMGgpggNaeYKvG/view?usp=drivesdk
Putere 383 CP la roata (90% idc, fiabil. Se pot atinge si 400, limita fiabila a sistemului de injectie de fabrica) cuplu 560NM.
Rezumat build (pentru detalii, note, poze punctuale, consultati pdf-ul):
Performanta:
- Motor forjat: pistoane MAHLE Powerpak 4032 88mm, biele MANLEY rods, cuzineti King, prezoane chiulasa Freektune aliaj otel H11+ (testate 800+ CP) etc. ansamblul duce 600+ CP. Mazda BDT
- Chiulasa refacuta, piese si cote OEM. Mazda BDT
- Turbo GARRETT GTX2867R Gen2, partea calda izolata termic in titan si patura ceramica prin sudura in puncte (ThermoPerformance București)
- Galerii admisie si evacuare CORKSPORT (cea de evacuare izolata termic similar cu turbina)
- Kit distributie Ford 2.5
- Pompa inalta presiune cu interne Autotech, recent revizuita (curatare cu ultrasunete, schimbat oringuri) la VIS Motorsport
- Pompa rezervor Deatschwerks DW300
- Injectoare reconditionate recent + saibe alama la Das Cleanmasters Germania
- Cutie de viteze de pe modelul BL refacuta la CJ Performance UK, montat diferential QUAIFE ATB si placute furci din alama SP63 SUA
- Kit ambreiaj SOUTHBEND Stage 3 Endurance (include volanta otel cu masa simpla)
- Cabluri timonerie solide Rey's Mazda parts SUA
- Short shifter CORKSPORT
- Downpipe COBB SUA custom: baza Cobb, modificat la CSL Custom, cu catalizator GESi Canada (rated 500CP) si rezonator Corsa Performance SUA.
- Catback (traseu evacuare dupa catalizator) COBB
- Intercooler frontal AIRTEC Stage 3, radiator KOYORAD
- Admisie aluminiu JBR 3.5" cu filtru uscat
- Sistem catch-can (separatoare de gaze) traseu dublu DAMOND (carter superior si inferior)
- Tampoane motor intarite stanga si dreapta DAMOND duritate street, tampon spate CORKSPORT stage 2.
- COBB XLE BPV, CORKSPORT EBCS
- Suspensii BC Racing cu reglaj camber fata
- Frane STOPTECH Big Brake Kit 83.553.4600 (Etriere ST40, Discuri Aero canelate 332x32mm), discuri spate canelate Stoptech, conducte metalice fata si spate. Placute Ferodo DS2500 fata, EBC Yellowstuff spate
- De la WHITELINE Australia: Kit Anti-lift; kit bare stabilizatoare groase fata si spate + bielete antiruliu reglabile; kit corectare bump steer
- Suporti caseta de directie din aluminiu (pe comanda, serie limitata - Client Griest, SUA)
- Brate fata Hardrace
- Bucsaraie poliuretan (ex. fluture punte spate Powerflex)
- Bare rigidizare intre flanse amortizor - fata (Gorny Sport Polonia) si spate (Baf Motorsports K-Brace UK)
- Kit rigidizare sasiu pe partea inferioara LVTU (China)
- Roti: Vara OZ Ultraleggera 18"+Michelin PS4; Iarna OZ Alleggerita 17"+Michelin Crossclimate 2
Exterior:
- Restaurare complexa anti rugina: dezasamblat punti fata spare, curatare, tratament, inlocuit brate etc. 3 straturi - convertor/primer, vopsea Rustoil, protector Permafilm. Pentru cavitati - Fluidfilm.
- Vopsit exterior - Grigio Telesto
Interior:
- Insonorizare profesionala completat la Renu Garage Constanta - podea, portiere, portbagaj, usa portbagaj.
- Imbracat bord in material stil alcantara, scop anti reflex. Cotiera si baza schimbator la fel.
- Volan CORKSPORT
- Schimbator si suport RACESENG model Chicane.
- Audio Hifi: Difuzoare Focal EVO 165, subwoofer JBL Basspro SL2 sub scaunul pasagerului, amplificator cu DSP sub scaunul soferuli
- Unitate EONON Android
- Camera de bord duala: parbriz si luneta
- Camera HD marsarier in suport placuta inmatriculare
Tuning:
Platforma/software Versatuner
Autor: Victor-Tarhon Onu (Mituc), cel mai bun pentru aceasta platforma. Atentie la detalii deosebita, suport aproape in timp real, revizii rapide.
Alte piese in plus (noi - nu sunt montate si de rezerva): Protectie Overboost STRATIFIED Guardian Angel V3, kit radiator servo DAMOND, conducta pompa de inalta presiune OEM, Sonda lambda 1 NTK (OEM).
Exceptand Mazda BDT, toate operatiile de mecanica importante au fost efectuate la Mazdaspeed (Sos Chitilei 58, București).
Cum se conduce:
Rigida, foarte precisa si stabila insa nu devine deranjanta /obositoare nici dpdv al esapamentului nici al vibratiei si zgomotului in habitaclu (NVH). Per total ofera o experienta echilibrata - poate fi folosite fara probleme ca daily (asta fac momentan) inclusiv pentru drumuri lungi.
Pret: 16990eur.
Pentru cei interesati in mod serios, bineinteles, putem discuta.
Poate fi vazuta in Constanta sau Bucuresti.
Alte detalii pot fi oferite la cerere.
21 noiembrie 2024 la 8:35
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2007
Model
3
Versiune
Sport 2.3 DISI Turbo MPS
Generatie
I [2003 - 2009]
Numar de portiere
5
Culoare
Gri
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Radio
Informații despre vânzător
Ionut
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2019
Contact
Caută pe hartă