1 / 16
Aspecte importante
Km
128 500 km
Combustibil
Benzina
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
SUV
Capacitate cilindrica
2 457 cm3
Putere
177 CP
Descriere
Salut! Daca te-ai oprit la acest anunt, inseamna ca si tie ti se pare interesanta combinatia dintre un WRX si un Forester, din care rezulta Forester XT sau poate ca apreciezi masinile japoneze si cauti ceva distractiv, dar in care sa incapa si toata familia cu tot cu animalele de companie.
Nu vei vedea prea multe astfel de masini pe strazi pentru ca s-au vandut putine in Europa, asa ca ai ocazia de a cumpara ceva special.
Am luat masina de la primul proprietar (masina vanduta de noua in Romania de Radacini), in 2021, la 106.500km, fiind intr-o stare nu tocmai buna. Primul lucru a fost sa ii refac motorul la un atelier specializat pe Subaru cu motoare pe benzina si sa ii pun piese de cea mai buna calitate printre care: pistoane forjate cosworth, arbore de STI tratat, cuzineti ACL, prezoane chiulase RCM extreme de 11mm, distributie originala, pompa ulei si kit garnituri originale Subaru. S-a facut rodajul cu primul schimb de ulei la 200km, apoi la 750km, si urmatoarele sub 5000km cu ulei AMSOIL si filtru de ulei original Subaru intotdeauna.
Toate cele 5 roti ale masinii au fost reconditionate si echipate cu anvelope Dunlop Sport All Season (noiembrie 2023). Da, toate 5, adica inclusiv roata de rezerva care este identica cu celelalte 4, ceva ce nu mai vezi la masinile de azi. Pentru vara am gasit un set de jante rare (Subaru Holzer Edition) care au fost reconditionate si echipate cu anvelope Bridgestone Potenza sport si folosite strict 3-4 luni pe an.
In plus, pe partea de stabilitate, s-au montat bare antiruliu Cusco, brate pe fata noi, bielete antiruliu Cusco fata si SuperPro pe spate. Sistemul de franare a fost reconfitionat complet pe fata cu piese originale si s-au montat discuri brembo sport + placute de frana performante de la producatorul PMU venite tocmai din Japonia.
In compartimentul motor s-au schimbat o multime de elemente de cauciuc, adica furtunuri si furtunase de tot felul. Pentru a proteja motorul am instalat un radiator integral din aluminiu, de capacitate marita si s-a schimbat radiatorul de caldura din interior.
Si pentru ca Subaru are un sunet specific al motorului, e pacat sa nu il auzi putin mai tare. Doar putin, intrucat evacuarea Invidia Q300 venita si ea tot din Japonia o vei auzi doar la rece sau cand accelerezi mai tare. Turbina, galeria de evacuare si toate catalizatoarele sunt la locul lor, iar evacuarea are aprobare CE, asa ca este legala.
Ca totul sa functioneze corect, masina a primit un soft dedicat nou, cu 3 harti (putere de fabrica - adica 230cp, extra boost cat a vrut turbina fara sa fie fortata, si zero boost pentru benzina proasta). Desi nu a fost pusa pe dyno, puterea pe extra boost este estimata la 250cp. Desi nu par multi in comparatie cu masinile mai noi, sa nu uitam ca masina cantareste aproximativ 1500kg si are un sistem de tractiune integrala permanenta performant.
Foresterul este echipat cu tot ce se putea in 2008 in materie de dotari, adica inchidere centralizata fara cheie, scaun sofer cu reglaj electric, climatizare automata, subwoofer sub scaunul soferului, scaune fata incalzite, trapa mare, buton pentru pornirea/oprirea motorului, faruri cu xenon cu self leveling, cruise control si tapiterie de piele. Volanul avea pielea tocita, asa ca l-am dus la un specialist ce l-a reconditionat dupa cerintele mele. Nuca schimbatorului a fost schimbata recent cu una speciala MOMO-Subaru noua, foarte greu de gasit.
Din punct de vedere mecanic, masina se afla intr-o stare foarte buna. O conduc aproape zilnic de 3 ani si ~22.000km de cand am luat-o. Doar atat pentru ca parcurg multe drumuri scurte prin oras, acesta fiind si motivul pentru care doresc sa o vand. S-au montat doar piese de cea mai buna calitate, unde s-a putut am mers pe producatori japonezi de top chiar daca am platit poate si de trei ori mai mult, dar rezultatul este exceptional si doar un pasionat poate sa aprecieze masina la adevarata ei valoare. Trebuie sa o conduci ca sa te convingi.
Pe partea estetica, din pacate primul proprietar, o doamna cu un catel de buzunar, au cam stricat pielea de pe cotiera si masina a capatat si zgarieturi si lovituri la exterior. Din fericire nimic grav, incat vopseaua este originala pe capota, pafon, hayon, portiere, praguri, parbriz original, faruri originale etc. insa barele si aripile au vazut zile mai bune. In pret este inclusa si o bara fata cu grila sport originala, ce necesita vopsire.
Pretul este usor negociabil sau mai mult negociabil daca nu se doreste setul de roti de vara.
Apreciez ca ai alocat timp sa citesti acest anunt si iti mai spun ca fac schimb doar cu Subaru XV, BRZ, Impreza sau Outback dupa 2017.
Mai multe poze pe autovit, care din pacate nu ma lasa sa ii selectez corect motorul si puterea asa ca am ales ceva apropiat, dar nu are treaba cu motorul de 177 cp de pe generatiile mai vechi.
17 noiembrie 2024 la 13:09
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2008
Model
Forester
Numar de portiere
4
Numar locuri
5
Culoare
Argint
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Radio
Port USB
Sistem audio
Informații despre vânzător
Mihai Florescu
Persoana fizica
Răspunde rapid la mesaje
Vânzător pe Autovit.ro din 2015
Contact
Caută pe hartă