Suzuki Ignis - 1
Suzuki Ignis - 2
Suzuki Ignis - 3
Suzuki Ignis - 4
Suzuki Ignis - 5
Suzuki Ignis - 6
Suzuki Ignis - 7
Suzuki Ignis - 8
Suzuki Ignis - 9
Suzuki Ignis - 10
Suzuki Ignis - 11
Suzuki Ignis - 12
Suzuki Ignis - 13
Suzuki Ignis - 14
Suzuki Ignis - 15

1 / 15

Suzuki Ignis - 1
Suzuki Ignis - 2
Suzuki Ignis - 3
Suzuki Ignis - 4
Suzuki Ignis - 5
Suzuki Ignis - 6
Suzuki Ignis - 7
Suzuki Ignis - 8
Suzuki Ignis - 9
Suzuki Ignis - 10
Suzuki Ignis - 11
Suzuki Ignis - 12
Suzuki Ignis - 13
Suzuki Ignis - 14
Suzuki Ignis - 15

Aspecte importante

Km

135 888 km

Combustibil

Benzina

Cutie de viteze

Manuala

Tip Caroserie

Masina mica

Capacitate cilindrica

1 490 cm3

Putere

99 CP

Descriere

Mai multe poze pe autovit.ro
Descrierea automata e gresita, site-ul nu gaseste modelul. Masina are 109CP de fabrica si doar 3 usi.

HT81S, Ignis/Swift functie de continent, 1500cmc NA, 910kg, 109CP.
Dotari: geamuri electrice, aer conditionat manual, inchidere centralizata, ABS.
Rugina: nu, deloc.
Accident: nu.
Probleme tehnice/mecanice: nu, ca noua.
Interior: exemplar.
Modificari: nu, nimic major sau "ilegal".
Doua seturi de roti (conf poze).
Consum real: intre 4 si 9 l/100km.
Consum mediu real: 6.5 l/100km.
Kilometri in crestere.

Scurt istoric.
Un proprietar in Germania, femeie cu caine mare (am curatat de mult parul). Am cumparat-o-n stare nesperat de buna si am tinut-o in puf din 2018 pana in prezent.
Din acesti ~140kkm, 60 de mii au fost la naveta in Germania, 400km/zi, timp de 6 luni.
La mine, 2018 - pandemie, naveta la serviciu 20km/zi pe centura Brasovului.

Se adauga zeci de drumuri Brasov - Iasi si Brasov - Piatra Neamt.
Asadar, ponderea deplasarilor scurte este foarte redusa.

Ofer toate detaliile in caz ca exista interes real.

Pretul reflecta starea.
Recomand parcurgerea atenta a capturii Excel, unde apar cheltuielile cu valoare adaugata pentru cumparator.

Pentru transparenta, probleme:
- am cumparat masina doar cu cheia de rezerva. Puteti face cheie ieftin la cei ce se ocupa de asa ceva sau scump la reprezentanta. Nu m-am ocupat dat fiind ca nu m-a deranjat sau incurcat real vreodata.
- am cumparat masina cu bara spate usor jumulita, stalp parcare. Am reparat la profesionist ce era structural (ceva puncte de fixare fisurate), insa n-am vopsit-o in service, doar am spoit-o eu, periodic. Din nou, nu m-a deranjat, ramane in sarcina cumparatorului daca tine neaparat.
- i-am atins discret hayonul la manevre de parcare, in tomberonul din curte. Indoitura s-a indreptat prin PDR, vopseaua am carpit-o eu, ca sa nu sufere tabla. Daca doreste, mai multe face cumparatorul.
- reglajul electric manual de pozitie faruri are motorasul de pe dreapta indecis, oscileaza aleator. N-am folosit acel reglaj niciodata, la nicio masina, ca urmare are mufa din butonul din bord scoasa in pozitia neutra, cu masina neincarcata. Daca e cazul, sa remedieze cumparatorul.
- folia de protectie de pe faruri prezinta insesizabile imperfectiuni pe margini, urmare a imbatranirii (2018). Propun a fi lasata cum e.
- varii urme pe caroserie, dat fiind specificul populatiei tarii. Exemplu - zgarietura capota, cineva a asezat ceva pe ea in parcare hypermarket.
- nu am manualul utilizatorului, nu l-am primit la cumparare si nici online nu l-am gasit. Data fiind simplitatea masinii, nu-l consider necesar.

Tot de dragul transparentei.
- pe drum virajat si cu asfalt de la bun in sus, masina este senzationala, spectaculoasa si vis. Am avut inaintea ei un ZC32S (vezi google) cumparat nou din reprezentanta, de care am scapat rapid, nu-mi placea. Am luat-o p-asta, care dinamic, ca senzatie a condusului, este multe clase peste.
- in schimb, ca o consecinta, masina este o caruta desavarsita. Suspensia e rigida si ingrozitoare pe denivelari mari, cutia de viteze scurta si nepotrivita pentru 139 la ora pe autostrada. Ca urmare, ca sa nu ne pierdem timpul reciproc, daca doriti confort la drum lung sau suspensie de suv, aici NU le veti gasi.


Raport carvertical platit si disponibil.

Motive vanzare:
- lucrez de acasa de 5 ani, ca urmare, deplasarile cu masina sunt preponderent interurbane, deseori +700km/zi. Doresc mai mult confort, asa ca am luat altceva, mai polivalent.
- 4 sunt prea multe masini.

Vanzarea nu este deloc urgenta.
Pretul este fix si nu va scadea sub absolut nicio forma.

 

23 noiembrie 2024 la 10:58

Detalii

Informații de bază

Anul producției

2004

Model

Ignis

Generatie

I [2000 - 2003]

Numar de portiere

5

Numar locuri

4

Culoare

Gri

VIN (serie sasiu)

Vrei finantare?

Nou

Ai găsit mașina dorită? Ia-o in rate fixe egale.

Am nevoie de suma de

25000

LEI

Min. 1 500 Lei - Max. 200 000 Lei

Voi returna suma in

60

Luni

Min. 6 luni - Max. 60 luni

Raport istoric auto

-20%

Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările

PartenerPartner logo

Dotări

Bluetooth

Radio

Sistem hands-free

Port USB

Informații despre vânzător

Daniel

  • Persoana fizica

  • Vânzător pe Autovit.ro din 2016

Contact

Caută pe hartă

Brasov, Judet Brasov

Ne găsești pe

  • Facebook

  • YouTube

Customer support

    • (031) 630 1716

    • (031) 860 9090

    • ajutor@autovit.ro(de Luni pana Vineri intre 09:00 - 17:00)

Informatii utile

Cariere

Vino sa lucrezi cu noi!

Încearcă acum aplicația Autovit.ro

    Google Play StoreApp Store