1 / 32
Aspecte importante
Km
92 500 km
Combustibil
Electric
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
Compacta
Putere
204 CP
Descriere
În primul rând, mulțumesc că ai deschis acest anunț și că ești interesat de mașina pe care o vând!
Te asigur de toată transparența și sinceritatea, iar în rândurile următoare te voi ajuta să înțelegi mai bine ce urmează să cumperi. Orice omit eu să trec aici și te-ar putea interesa, putem discuta la telefon sau când vii să vezi mașina. Nu am cum să ghicesc chiar toate curiozitățile unui potențial cumpărător, de aceea vor fi lucruri care, poate, te vor interesa, dar lipsesc din acest anunț.
Din capul locului îți spun așa:
➡️ Da, prețul e negociabil. Nu fac bani din vânzările de mașini și nu sunt samsar. Mașina e pe firmă, deci are TVA deductibil.
➡️ Da, mașina este impecabilă, tehnic și estetic. Fără zgârieturi, lovituri, fără jante zgâriate, fără tapițerie deteriorată. ITP este făcut recent, mai trebuie efectuat în 10.2026. Revizia de patru ani e făcută recent, mai trebuie realizată în 09.2026 (ATENȚIE!) indiferent de numărul de kilometri. Toate mașinile Volkswagen ID. au interval de revizie la 2 ani, fără limită de kilometri.
➡️ Da, mașina încă este în garanție până în 2028 sau până la 160.000 km (care termen se atinge primul). E vorba despre garanție pentru motor, baterie și orice componentă de voltaj înalt (cabluri portocalii). Deci dacă ți se strică o macara de geam, spre exemplu, asta nu mai se poate face pe garanție. Dar pentru eventuale defecțiuni la elementele care costă mult – baterie și motor – mașina mai are încă multă garanție în față.
➡️ Da, mașina NU ARE accident în istoric. A avut o singură avarie, rezolvată în reprezentanță pe CASCO: parbriz fisurat și schimbat.
➡️ Da, în preț sunt incluse și roți de iarnă complete (jante și anvelope, echilibrate, spălate, ținute la mine în magazie). Fiecare set de roți mai merge cam două sezoane, în funcție de kilometri, desigur. Sunt cam la jumătate din viață ambele seturi de anvelope.
➡️ Da, în preț sunt incluse și două cabluri de încărcare originale, cu care vine mașina. Un cablu pentru alimentare la 220 V (folosit de maximum 10 ori) și un cablu de alimentare la stații semi-rapide (folosit și el foarte puțin).
➡️ Da, are Apple CarPlay și Android Auto.
➡️ Da, farurile sunt cele de top, IQ Light, cu tehnologie LED matrice, adaptive și inteligente, capabile să se adapteze mereu în funcție de ce alte mașini sunt pe lângă tine și în funcție de configurația drumului.
➡️ Da, are iluminare ambientală destul de sofisticată, cu 30 de culori din care să alegi și pe care le poți combina. Vezi galeria foto, am pus și o imagine de seară.
➡️ Da, are moduri de condus: Eco / Comfort / Sport / Individual. Cel mai mult am condus-o în modul Comfort.
➡️ 408-424 km este autonomia omologată WLTP. În realitate îți pot spune că mașina aceasta poate rula între 200 și 400 km, cu tot confortul, în funcție de stilul de condus, tipul de drum și condițiile meteo. Media anuală de autonomie pe care o scot eu de 4 ani încoace este peste 300 km. Adică iarna vreo 200-250 km, iar în restul timpului (primăvară, vară, toamnă) undeva între 300 și 400 km. Cam 350 km de obicei.
Din punctul de vedere al autonomiei, e la fel ca atunci când era nouă. Dacă o exista o degradare a bateriei, cu siguranță e minimală. Pe probate. Accept orice test pentru baterie motor, toată mașina. Verici ce vrei tu la ea, unde vrei tu, nu am nimic de ascuns.
➡️ De încărcat se încarcă repede la stațiile specifice. Maximum 11 kW la AC (curent alternativ – stații semi rapide) sau maximum 135 kW DC (curent continuu – stații rapide). În mai puțin de 30 min. ajungi de la 10% la 80%. Sau în circa 60 min. de la 0% la 100%.
Înainte să intru în alte specificații tehnice, e bine să știi că am avut grijă să rezolv orice chestiune tehnică care te-ar putea îngrijora, totul făcut pe garanție, cu multă răbdare și tact. Lucrez în industria auto de peste 15 ani. Știu să identific rapid defecte pe care unii oameni le ignoră pur și simplu. Așa am schimbat, pe garanție, cotiera de la șofer, spre exemplu. Scârțâia un pic când puneai cotul pe ea. Am reclamat-o și a fost înlocuită.
Alte operațiuni care au fost rezolvate la acest ID.3 (pe garanție) țin de motor, amortizoare, casetă de direcție, bielete antiruliu, un far și alte mărunțișuri. Garanția la Volkswagen este ceva luat în serios de reprezentanță și au fost mereu prompți și amabili.
Mașina e încă în garanție de producător / importator pentru reperele scumpe, cum spuneam mai sus. Vei primi toate documentele, garanția este transferabilă.
Acum... câteva specificații tehnice mai seci:
➡️ 204 Cai Putere și 310 Newton-metri cuplu maxim
➡️ 58 kWh capacitate netă a bateriei conform Volkswagen, respectiv 62 kWh capacitate brută. În realitate n-a fost niciodată atât, dar povestim și despre asta. De nouă a avut undeva la 55 kWh net, iar acum e pe la 52-53 kWh, conform degradării estimate de mine. Oricum ar fi, bateria e în condiție foarte bună. Mașina a fost încărcată preponderent acasă și la fast charger în cazul drumurilor lungi.
➡️ 92.500 km acum la bord, în creștere, că o folosesc săptămânal, când am nevoie să plec de acasă.
➡️ 1.600 Lei costă un RCA pe un an, orientativ.
➡️ 750 Euro costă un CASCO pe un an, orientativ.
Mașina a fost utilizată doar de mine, personal, și este pe firma mea, cu finanțare în leasing de la Porsche Finance Group. Leasing pe 48 luni, care acum a ajuns la final. Deci mașina se va vinde doar cu factură și cu toate actele în regulă. Vând acest ID.3 pentru a cumpăra o altă mașină electrică, mai mare.
➡️ Dacă te afli la prima ta mașină electrică, sunt dispus să te învăț, în formă concentrată, tot ce am învățat eu în 6 ani de când conduc mașini electrice și peste 200.000 km cumulați. Fac astfel de training-uri auto pentru diverse companii – e una dintre formele prin care îmi câștig existența.
Dacă ai mai avut mașini electrice până acum, cu siguranță va fi o conversație plăcută ca de la om experimentat la om experimentat pe subiectul electricelor.
Dacă ești interesat, scrie-mi sau sună-mă. Dacă nu ești interesat real, te rog nu mă deranja inutil.
Mulțumesc!
31 octombrie 2024 la 15:45
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2020
Model
ID.3
Numar de portiere
5
Culoare
Verde
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Apple Carplay
Android Auto
Bluetooth
Radio
Sistem hands-free
Port USB
Sistem navigatie
Sistem audio
Monitor cu touch screen
Control vocal
Conexiune Internet
Informații despre vânzător
Adrian
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2018
Contact
Caută pe hartă