1 / 40
Aspecte importante
Km
225 991 km
Combustibil
Diesel
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
SUV
Capacitate cilindrica
2 967 cm3
Putere
245 CP
Descriere
Vand Volkswagen Touareg 7P Terrain Tech (4XMotion: cutie de transfer cu reductor selectabil, diferential central si diferential spate blocabile separat din comutator). Masina este fabricata pe 24.08.2013, modelul fiind 2014.
Sunt al doilea proprietar in Romania, masina fiind adusa din Germania de catre un director din Romania al unei firme multinationala de logistica.
Masina are service-urile facute in reprezentante VW intre fabricare si 09.2018 si de cand am luat-o eu, 08.2020 pana in prezent. In perioada 09.2018 - 02.2020, masina a avut discurile si placutele de frana schimbate, lichid de frana schimbat, cureaua de accesorii schimbata, uleiul cutiei de viteze schimbat si 2 schimburi de ulei si filtre. Acestea nu sunt inregistrate in sistemul VW. Pentru a ma convinge, am facut o vizita la service, unde am vazut intrarile.
In perioada 02.2020-08.2020 nu s-a circulat cu masina, proprietarul neputandu-se intoarce in tara din cauza restrictiilor din pandemie.
Tot ce am scris mai sus poate fi demonstrat prin discutiile pe WhatsApp pe care le-am avut cu proprietarul intre 03.2020-08.2020, cand am cumparat masina.
Masina a fost folosita doar pentru concedii sau deplasari in afara orasului, distanta minima fiind de 40km. In oras nu am mers mai mult de 1000km in toti cei 4 ani de cand o am, tot timpul avand si o a doua masina.
Am 3 randuri de roti, cele montate acum pe masina si rotile din ultima fotografie. In pretul masinii sunt incluse rotile pe 20" si cele pe 17". Al treilea rand de roti se vinde separat. Toate rotile au senzori de presiune.
- cele montate pe masina sunt de vara pe 20", cumparate la 2 luni dupa ce am luat masina, cu anvelope inlocuite in 07.2022, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV 275/45 110Y XL DOT 1522, profil masurat 5,9mm;
- cele de iarna sunt pe 17" cu anvelope Michelin Pilot Alpin 5 SUV 235/65 109 XL (indicele de viteza nu-l mai tin minte, dar cred ca e V), fabricate la finalul lui 2018 sau inceputul lui 2019, profil masurat 6mm;
- celelalte de vara sunt pe 18" cu anvelope Dunlop Sport Maxx RT2 SUV 255/55 109Y XL DOT 1718, profil masurat 6,7mm. Pretul este de 600 de euro.
Am atasat si 3 fotografii cu factura de la primul service. Valoarea totala a fost de 9191,06 lei. Am si restul de facturi cu tot ce s-a schimbat la masina. Singura operatiune care nu s-a mai efectuat la reprezentanta a fost in 07.2024, inainte de a pleca in concediu, inlocuirea completa a uleiului din cutia de viteze (cu aparat special), a garniturii si a filtrului, verificarea instalatiei de AC (verificare si incarcare) si inlocuirea senzorilor de presiune din roti. Am dorit sa fac din nou inlocuirea uleiului din cutie deoarece in reprezentanta s-a schimbat doar jumatate, neavand aparat special. Am preferat sa fiu sigur ca uleiul este proaspat si curat, iar cutia sa fie cat mai protejata. Uleiul, garnitura, busonul si filtrul cutiei au fost originale VW, senzorii rotilor fiind Huff, producatorul celor originali VW.
Pe langa ceea ce a fost necesar pentru intretinerea corespunzatoare a masinii, s-a mai schimbat:
- conducta AC pentru evaporatorul din spate (pierdea gaz pe la o ambutisare);
- suportul filtrului de ulei (contine termostatul sistemului de racire si l-am dorit schimbat preventiv);
- fulia care antreneaza cureaua de accesorii pentru ca exista riscul sa fie desprins cauciucul de partea metalica (am schimbat-o preventiv, cea originala avand uzura normala);
- ambele faruri (Hella, producatorul celor originale, identice cu cele originale, echipate complet, cu seriile VW sterse; becurile sunt Osram Night Breaker Laser Next Gen) deoarece am dorit sa am cea mai buna lumina disponibila, conducand in concedii doar noaptea (e mai usor pentru fiul meu) si doar eu. Le am si pe cele originale ale masinii, functioneaza perfect, au toate prinderile in ordine, dar se vede varsta lor (lupele sunt incetosate, sunt matuite de la nisip si pietricele, sunt putin murdare pe interior si nu mai aveau o lumina uniforma, banuind ca reflectoarele sunt arse de la caldura becurilor). Diferenta s-a observat imediat, lumina fiind mai uniforma si mai puternica (pe cele vechi aveam aceleasi becuri). Cine doreste sa se convinga ca este asa cum spun, imi poate cere fotografiile cu farurile vechi pe WhatsApp;
- altele de care nu imi mai aduc aminte, dar care se pot observa in intrarile in service sau prin facturi.
Inainte de a fi adusa in Romania, masina a avut parbrizul schimbat o data si carligul de remorcare. Se poate vedea in intrarile in service.
Uleiul a fost schimbat in jur de 6000 km, dar valoarea de referinta fiind orele de functionare, intre 125 si 135 de ore, in fiecare an. Am folosit ulei Red Line Euro Series, pe care il consider cel mai bun ulei (fara a tine cont de indicele performanta/pret) dupa multe cautari pe forumuri din Germania inainte de a-mi cumpara masina. Am si 2 analize ale uleiului uzat la un laborator din Ploiesti pentru a ma convinge ca intr-adevar e bun pentru motor, uzura fiind mai mica decat la alte motoare de 3000 cmc din grupul VAG, in care s-au folosit alte uleiuri.
In tara am alimentat numai de la Rompetrol cu motorina Efix S, iar in afara tarii doar Shell V-Power. Am folosit aditiv Archoil 6900D pentru a creste onctuozitatea motorinei, cea premium fiind mai uscata decat cea normala, iar cea de iarna fiind si mai uscata decat cea de vara.
Masina este foarte intretinuta deoarece imi place sa stiu ca ma pot baza pe ea oricand. La fel am intretinut si fosta masina (facuta cadou in familie) si la fel o intretin si pe cea a sotiei. Daca doriti sa va convingeti, imi puteti cere seriile caroseriilor pe WhatsApp ca apoi sa le verificati in reprezentanta.
Detin lista completa cu dotari de la reprezentanta, pentru cine doreste. De asemenea, am si toate intrarile in service in detaliu, cu tot ce s-a facut la masina, pana in 09.2018. Dupa 09.2018 sunt discutiile pe WhatsApp, iar dupa 08.2020, facturile mele.
Masina nu a avut niciun accident.
1 noiembrie 2024 la 10:41
Detalii
Informații de bază
Anul producției
2013
Model
Touareg
Versiune
3.0 V6 TDI BMT Terrain Tech
Generatie
II [2010 - 2018]
Numar de portiere
5
Numar locuri
5
Culoare
Albastru
VIN (serie sasiu)
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Bluetooth
Radio
Sistem hands-free
Port USB
Sistem navigatie
Sistem audio
Monitor cu touch screen
Control vocal
Conexiune Internet
Informații despre vânzător
Andrei
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2020
Contact
Caută pe hartă