Chiar dacă breakurile nu sunt apreciate așa cum merită pe piața din România, ele sunt extrem de practice și utile în orice situație. În industria auto modernă, rolul unui break nu mai este doar de a căra bagaje multe, deoarece el trebuie să reușească să fie la fel de rafinat și performant ca versiunile sedan. În acest context, Mercedes-Benz tocmai ne-a anunțat că a construit cel mai inteligent, spațios și rafinat break din istoria lor. Iată tot ceea ce trebui să știi despre Mercedes-Benz Clasa E T-Modell.
Pentru că principalul atu al unui break este capacitatea de încărcare și modularitatea trebuie să vorbim despre ce oferă el la acest capitol. Portbagajul oferă un volum maxim de 670 de litri, ce poate fi extins până la 1.820 de litri prin rabatarea banchetei. Aceasta este fracționabilă în raport de 40/20/40 și crează o suprafață plană cu portbagajul la rabatare. Mercedes afirmă că spațiul pentru cap și genunchi este cel mai bun din segment, dar și că spre sfârșitul anului Clasa E T-Modell va fi disponibil cu al treilea rând de scaune, care se pot rabata din portbagaj – o premieră în segment. Ca aspect nostim, Mercedes își asigură clienții că în portbagaj încape chiar și un europalet. Hayonul dispune de acționare electromecanică în dotarea standard.
Gama de motorizări este generoasă și cuprinde versiunile diesel E 200 d (150 CP/360 Nm), E 220 d (194 CP/400 Nm) și E 350 d (258 CP/620 Nm). Pentru cei care preferă motorizările pe benzină, Mercedes oferă versiunile E 200 (184 CP/300 Nm), E 250 (211 CP/350 Nm), E 400 4Matic (333 CP/480 Nm) și E 43 4Matic (401 CP/520 Nm).
Break de lux cu tehnologii de top
Pentru că pasagerii unui break de lux trebuie să se simtă confortabil, dar și să aibă parte de cea mai nouă tehnologie, Clasa E T-Modell integrează un sistem multimedia de top pentru locurile din spate. Acesta are la bază tableta iPad de la Apple, care integrează funcțiile de confort ale locurilor din spate, dar permit și vizionarea de conținut multimedia și acces la internet. Tot pentru confort, Mercedes a redus la maximum vibrațiile și zgomotele provenite de la vânt și trenul de rulare, încât Clasa E T-Modell este cel mai silențios break din segment.
Din punct de vedere tehnologic, Clasa E T-Modell este extrem de bine pus la punct. Sisteme de asistență activă fac posibilă chiar și rularea autonomă în trafic aglomerat sau parcarea mașinii din telecomandă.