Mitsubishi Pajero Pinin a fost o încercare a constructorului japonez de a ataca piața modelelor off-road de buzunar, zonă unde era apreciate modele ca Suzuki Jimny. Pajero Pinin a fost o versiune în miniatură a modelului Pajero, dar succesul său a fost limitat.
Pajero Pinin a fost un model interesant din multe puncte de vedere. Este un un off-roader cu calități adevărate, dar are dimensiuni mici, ceea ce îl face agreabil și la uzul citadin. Concurența a fost limitată în acest segment al modelelor 4×4 de dimensiuni mici, doar Suzuki Jimny fiind un rival direct.
Partea mai puțin plăcută la acest model este că își arată calitățile doar când este folosit pe drumuri dificile. Pe asfalt, ținuta de drum este de slabă calitate, ruliul este prezent în viraje, iar denivelările vor zgîlțâi serios pasagerii. Mai mult, spațiul la interior este extrem de limitat, mai ales la versiunile cu trei portiere. Indiferent dacă vei alege versiunea cu trei sau cinci portiere, latura practică a modelului Pajero Pinin este foarte puțin dezvoltată.
Modelul japonez a fost oferit doar cu motoare pe benzină, cel mai răspândit propulsor fiind un 1.8 litri cu patru cilindri ce dezvoltă 120 CP. Ulterior a fost introdus în gamă și un motor pe benzină de 2.0 litri.
Echipările sunt în general corecte, iar modelele Pajero au reputația de a fi solide. Însă, versiunea Pinin nu este la fel de solidă ca frații săi mai mari. La achiziția unui exemplar de pe piața second-hand este importantă verificarea caroseriei pentur rugină, iar ca defecte raportate, Pinin poate avea probleme la capitolul electrică. Însă, dacă mașina a fost îngrijită și avut reviziile efectuate la timp, Pajero Pinin poate fi o alegere interesant. Prețurile de achiziție sunt extrem de scăzute, un exemplar al acestui model putând fi achiziționat pentru sume ce variază între 2.300 și 4.000 euro.