Chiar dacă modelele premium primesc echipamente noi și motorizări mai eficiente de la an la an, facelift-urile aduc mereu plusuri consistente. Deși este la al doilea facelift, ceea ce nu se întâmplă prea des în industria auto, modelele A6 și A7 aveau toate motivele să fie updatate. Asta pentru că trebuie să poată lupta de la egal la egal cu nou lansatul Mercedes Clasa E, dar și cu BMW Seria 5, care va schimba complet modelul la finalul acestui an.
Așa cum era de așteptat, designul exterior a fost doar ușor modificat, cu focus pe conturul elementelor principale, care sugerează acum mai multă forță și pun accentul pe lățimea mașinii. Partea din spate a primit un nou difuzor, poziționat între evacuări, iar elementele de design au forme angulare. Ca și până acum, pachetul S line scoate în evidență caracterul sportiv, dar este mai bine pus în valoare prin utilizarea cromului și a suprafețelor în culoarea negru mat. De asemenea, pentru paleta de culori au fost introduse două nuanțe – Matador Red și Gotland Green, dar și două noi modele de jante.
Deși interiorul de la A6 este unul dintre cele mai bine lucrate din industria auto, Audi a lucrat și la acest aspect. Un nou sistem de lumină ambiantală pe bază de LED pune în evidență liniile sofisticate din habitaclu, dar iluminează practic și spațiul pentru bagaje.
Sistemul multimedia, din ce în ce mai important la un model premium, a primit funcții noi, dar și un hardware mai performant. Pentru cei care dețin telefoane mobile inteligente este oferit protocolul Apple CarPlay și Android Auto, fiind oferită posibilitatea de a încărca acumulatorului telefonului prin inducție. Pentru pasagerii din spate, Audi oferă un nou sistem multimedia, care are la bază două tablete. Acestea se pot conecta la sistemul mașinii și pot controla anumite funcții, dar pot fi utilizate independent în afara mașinii, precum o tabletă normală.