Un vis al multora este pe cale sa se implineasca azi si maine la Arad. Si, sincer, cei mai castigati o sa fie fanii, pentru ca, niciodata dupa Lovilutia din decembrie ’89, nu au mai fost atatea masini la startul unei etape din Romania. Ok, e adevarat, e un soi de strutocamila, un fel de 2 in 1 automobilistic, avand in vedere ca se desfasoara doua etape, practic, in paralel. Noi cu etapa noastra, ei cu etapa lor, atata doar ca pornim intercalati si ca, din nou, o sa ne putem masura fortele cu unii “de afara”…Nasol e ca desi si ei vin dintr-o tara ex-comunista, care, vorba unora, “nici macar munti nu are bah”, merg foarte tare si au masini de-ti lasa gura apa.
Una peste alta, daca as iubi masinile si/sau as fi fan motorsport, eu la Arad as fi in aceste doua zile!
Totul va incepe astazi dupa ora 17 cu o superspeciala pe kartodromul de la iesirea spre Deva, acelasi care nu s-a vazut din cauza noptii anul trecut, insa completat de o mica incursiune pe macadam si de o saritoare destul de apriga la revenirea pe asfalt. Eu cred ca va fi show total!
A doua zi incepe cu o surpriza: starul la 07:01! Nu multi o sa aprecieze 😉 insa era absolut necesar pentru a nu reveni noaptea tarziu, chit ca, de ce nu se incheie cu o proba de noapte??? Nu era cool?
Probele sunt cele de anul trecut, plus una nou nouta, care se dovedeste a fi FOARTE spectaculoasa, barbateasca si cu 2 saritori demne de toata lauda pe final. Nu ca si a lui Nastase, in sensul ca nu se sare asa mult, dar sunt “blind” si aterizezi direct in viraj.
Toate specialele sunt impecabile ca si suprafata, extrem de tehnice si cu portiuni foarte rapide, inguste sau late. Un adevarat regal de pilotaj si un teren pe care masinile S2000 vor excela, cred eu…
Am fost ieri la shakedown si nu m-am dat, tocmai ca sa vad un pic cu ce au venit oaspetii nostri.
Dintre toate masinle m-a impresionat cel mai mult Fiesta S2000, insa inteleg de la “insideri” ca echipajul nu e din top 3-4 al lor, asa ca privirile cred ca trebuie sa se indrepte catre alti piloti, dintre care 2-3 cu S2000 si 2-3 cu Mitsube.
Va fi interesant de facut o comparatie intre “balenele” indigene si cele de import.
Dar, pana atunci, haideti pe probe si bucurati-va!
Va fi spectacol total!

Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.