Audi aduce la Salonul Auto de la Geneva a doua generație a supercarului R8. Noul automobil sport din Ingolstadt are o caroserie mai ușoară și un motor mai puternic ce poate livra până la 610 cai putere, putere suficientă pentru a propulsa noul Audi R8 de la 0 la 100 km/oră în 3.2 secunde. Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 330 km/oră.
A doua generație a modelului sport Audi R8 va fi prezentată la Salonul Auto de la Geneva. Salonul debutează săptămâna viitoare, iar noul Audi R8 are toate șansele să fie una din vedetele primului salon auto important al anului. Noul Audi R8 folosește o platformă complet nouă. Astfel, varianta de bază Audi R8 V10 este cu 50 kilograme mai ușoară față de generația anterioară. Noua platformă folosește aluminiul și fibra de carbon pentru a elimina kilogramele în plus. Ca de obicei, inima noului R8 este un propulsor V10 de 5.2 litri, motor ce se regăsește și pe modelul Lamborghini Huracan. Motorul cu 10 cilindri va fi disponibil în două variante de putere: 540 CP și 540 Nm sau 610 CP și 560 Nm pentru varianta de top numită Audi R8 V10 Plus.
Puterea este transmisă către toate cele patru roți prin intermediul sistemului quattro și a unei transmisii automate S-Tronic cu șase trepte. Nu va mai exista posibilitatea de a comanda modelul Audi R8 cu transmisie manuală. Noul Audi R8 promite performanțe pe măsură. Versiunea V10 are nevoie de 3.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, în timp ce viteza maximă este de 323 km/oră. Pentru versiunea de top R8 V10 Plus, sprintul de la 0 la 100 km/oră se face în 3.2 secunde, iar viteza maximă este de 330 km/oră.
Consumul de carburant a scăzut semnificativ față de generația anterioară, Audi anunțând că noul model consumă cu 10% mai puțină benzină. Pentru a obține această economie, noul Audi R8 folosește un sistem start stop, dar și tehnologia Cylinder on Demand ce poate opri cinci din cei 10 cilindri atunci când nu este nevoie de toată puterea disponibilă. Astfel, consumul mediul pentru Audi R8 V10 este de 11.8 litri/100 km, în timp ce varianta V10 Plus are un consum mediu de 12.4 litri/100 km.
În ceea ce privește designul, noul Audi R8 a păstrat silueta care l-a consacrat, dar adoptă câteva din liniile modelului Audi TT. Blocurile optice LED conferă un look agresiv, iar grila radiatorului are clasica formă hexagonală. La interior, noul R8 este echipat cu cele mai noi inovații tehnologice din portofoliul Audi. Planșa de bord clasică a dispărut, iar în locul ei regăsim display-ul de 12.1 inch ce a debutat pe modelul TT. Pe consola centrală găsim și noul sistem pentru climatizarea automată, precum și comenzile pentru sistemul infotainment. Butonul pentru pornirea motorului este amplasat pe volan.