
Asta ar fi chiar culmea culmilor economiei de piata! Desigur, aceasta, economia, NU se bazeaza nici pe patriotism local, nici pe sentimentalisme, ci EXCLUSIV pe profitabilitate. Acesta pare a fi un aspect uitat de partea romana si care poate sa JUSTIFICE mutarea unui centru de productie dintr-o zona geografica in alta, cu scopul de a scadea cheltuielile de productie.
Interesant este tragismul cu care se intrevede spectrul unei pierderi de nivelul celei vehiculate recent in industria auto, total opus freneziei cu care s-a intampinat la vremea ei sosirea NOKIA in Romania si ignorarii resentimentelor produse in Germania de respectiva relocare. Atata doar ca roata economiei si a istoriei se intoarce si in curand am putea fi pusi in situatia de a taia din salarii si/sau de a optimiza la maximum fabrica de la Mioveni, daca dorim sa ramanem competitivi pe o piata extrem de afectata de criza globala.
Bineinteles ca o eventuala relocare a productiei masinii autohtone in Maroc ar duce la o gramada de disponibilizari si la o adevarata problema sociala dar daca va fi sa fie sa ne luam ramas bun de la Dacia, sunt sigur ca s-ar gasi imediat un inlocuitor, eventual cu ochi oblici-, care sa preia uzinele.
In cazul acela, ce marca ati dori sa se implanteze la Mioveni si de ce? Ce cultura auto s-ar potrivi cel mai bine cu miorita argeseana???

Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.