Daca la inceput Juke era vazut ca o mica dar simpatica scranteala a departamentului de design nipon si nu cred ca multi au luat in serios ciudat de simpaticul cross-over, mai nou se poate spune ca japonezii au luat-o razna…DE TOT!
Daca este cumva de asteptat ca, GTR, urmasul legendarului Skyline sa aiba parte de o juma’ de tona de caluti, la Juke-ul nevestei chiar te astepti sa se opreasca “nebunia” la cei 190 de cai putere ai versiunii turbo de… jucarie.
Dar cine zice ca Juke R este masina de mers dupa verdeturi la piata ori de “carat” seturile de unghii si gene false de la mall?
No-no-no my dear, este masina noastra, a baietilor si asta pentru ca are o adevarata inima de samurai, de 3,8 litri capacitate pulmonara si 480 CP!
Evident ca, astfel dotat, Juke-R va deveni crossover-ul cel mai rapid al planetei, in timp ce-si va pastra si mutrisoara comica, ajunsa, dupa adaugarea monstruoaselor jante de 20, a spoilerelor generoase si a esapamentelor amenintatoare, o adevarata mecla de bruta rebela!
Vopseaua negru mat nu face nimic pentru ca sa indulceasca pastila, din contra…
Cei care sperau sa regasesca inauntru o oaza de liniste si comoditate sa se opreasca ACUM din citit. Interiorul este mai degraba un adevarat cockpit de masina de curse, cu rollcage, scaune “scoica” ergonomice, centuri fixe in H si este, probabil, inundat de urletul V6-ului japonez.
Acuma daca va fi sau nu produs in serie, inca nu se stie, dar cert este ca multi ar renunta la GTR-ul fitos si limitat din punct de vedere “locativ”, pentru a stapani aceasta arma mult, mult mai cool!
Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.