Suzuki GSF - Bandit - 2
Suzuki GSF - Bandit - 3
Suzuki GSF - Bandit - 4
Suzuki GSF - Bandit - 5
Suzuki GSF - Bandit - 6
Suzuki GSF - Bandit - 7
Suzuki GSF - Bandit - 8
Suzuki GSF - Bandit - 9
Suzuki GSF - Bandit - 10

1 / 10

video
Suzuki GSF - Bandit - 2
Suzuki GSF - Bandit - 3
Suzuki GSF - Bandit - 4
Suzuki GSF - Bandit - 5
Suzuki GSF - Bandit - 6
Suzuki GSF - Bandit - 7
Suzuki GSF - Bandit - 8
Suzuki GSF - Bandit - 9
Suzuki GSF - Bandit - 10

Detalii

Are VIN (Serie sasiu)

Da

Marca

Suzuki

Anul producției

2009

Km

25 914 km

Capacitate cilindrica

656 cm3

Putere

84 CP

Transmisie

Lant

Combustibil

Benzina

Tip Caroserie

Naked

Culoare

Gri

Optiuni culoare

Metalizata

Tara de origine

Romania

Data primei inmatriculari

Inmatriculat

Da

Fara accident in istoric

Da

Carte de service

Da

Stare

Utilizat

VIN

Vezi VIN-ul (seria de sasiu)

Descriere

Motocicleta naked Suzuki GSF650SA (Bandit) 25914 Km model K9 (2009) prima inmatriculare 2010

Motor pe injectie, 2x cric central si lateral cu protectie la plecarea cu cricul lasat (aviz incepatorilor)


Stare tehnica impecabila, cateva defecte de natura optica (vezi imagini)

Are adaugate craspad-uri si aparatoare lant Puig.

ITP valabil.


Istoric:


2010-2016. Primul proprietar, cumparata de la reprezentanta Honda-Suzuki din Bucuresti (Motor Team) unde a si fost servisata (caiet service full).

2016-Prezent. Achizitionata de mine la ~19.000 km, schimbat la 20.000 Km kit lant si pinioane conform planului de service (DID 525VX-118+pinioane 15/48).

Iernata in garaj, revizii ulei+filtre efectuate anual la service-ul celor de la Just Motors, bujii si filtru combustibil.

Cauciucuri Michelin Road 5 2CT+ (au inlocuit Michelin Road 2 cu care am cumparato) sunt rulate foarte putin dar au facut 4 ani (spate 160/60ZR17 DOT1820, fata DOT2720).


In trecut mi-a fost daramata de de pe cric, in parcare, de catre o vecina (am pozele + amiabila de atunci, a fost reparata pe RCA la service-ul celor de la Bardak Motors)

S-au inlocuit rezervor, ghidon, oglinzi, plasticute


Pentru sezonul urmator i-ar trebui efectuate:

1.schimb ulei+filtre (eu le-am facut anual)

2.baterie (cea de acum e cea cu care am cumparat motocicleta, are 8+ ani, a fost intretinuta, in fiecare iarna pusa pe redresor)

3.inlocuit sa (personal as tapita in piele)


Este prima mea motocicleta (si a primului proprietar la fel, aviz incepatorilor tematori de motoare "mari", este fratele putin mai mare al lui Suzuki Bandit 600 si var cu Honda Hornet 600 :)

M-a bucurat pe deplin in tot acest timp insa din pacate nu mai am timp de ea (!copilul!) si imi pare rau sa stea degeaba in parcare. Mai bine sa se bucure altcineva de ea.


Desi naked, este o motocicleta masiva fapt ce ii confera o tinuta buna pe drum si ofera un sentiment de siguranta.

Pozitia de drum de asemenea e foarte confortabila, atat pentru rider cat si pasager.


Pentru alte detalii, filmari, live sau test daca vreti s-o aduc la vre-un service anume pentru verificari (in Bucuresti), etc ne auzim la telefon.


Dau bonus un lant antifurt gros (a costat ~1000 ron) + 2 genti laterale de voiaj (textile, mostenite de la primul proprietar)


Rog seriozitate! Nu este o jucarie!


Specificatii tehnice:

656 cm3

62.5 KW / 83.8 CP / 10500 rotatii/min

120/70 ZR17 fata 160/60 ZR17 spate

205Km/h viteza maxima

19L rezervor

 

12 octombrie 2024 la 16:41

Informații despre vânzător

Catalin

  • Persoana fizica

  • Vânzător pe Autovit.ro din 2024

Contact

Caută pe hartă

Sectorul 4

Ne găsești pe

Customer support

    • (031) 630 1716

    • (031) 860 9090

    • ajutor@autovit.ro(de Luni pana Vineri intre 09:00 - 17:00)

Informatii utile

Cariere

Vino sa lucrezi cu noi!

Încearcă acum aplicația Autovit.ro

    Google Play StoreApp Store